A long freaking day

PUSTA UT!
Resan ner till stugan var mer eller mindre okej, lite drama kanske. Vi kom vilse, ofcourse när ingen av oss egentligen visste var vi skulle eller vilken väg vi skulle ta. Vi trodde att vi kände igen oss så vi fortsatte på en väg, tills det kom massa saker vi inte längre kände igen oss i överhuvudtaget och då insåg vi att vi åkt fel. Alla skyller på alla i bilen och jag vet inte om vi kommit fram till vems fel det var ännu, haha.

Tillslut så hittade vi iallafall rätt. Men dramat slutade inte där. Nejdå, allt skulle gå galet. Väl framme vi stugan skottade vi bort en del snö så att Elvin kunde backa in bilen. Sagt och gjort. Och den jäveln FASTNAR med bilen. Efter mååånga om och men kommer han loss och vi tänker att äntligen får vi komma in i stugan och sätta på värmen och fixa lite kaffe. Men mer drama, ofcourse. Frysen stank USCH och den hade tydligen lagt av så "vi" (läs - Daniel) fick slänga all mat därifrån och städa.
Men där slutade dramat (tänkte vi). Vi kom iallafall iväg till affären och pizzerian. Asgod pizza, fan bästa på länge! Inne på affären tittade alla på oss för att vi betedde oss nog som höga idioter. Sprang runt och fick skrattattacker så vi knappt kunde stå upprätt. Elvin sprang omkring och "testade" olika lösgodissorter för att, jag citerar; "Det finns ingen skylt som säger att man inte får göra det!". Senare påpekade han hur mjukt mjölkpaketet var och påpekade att "det bara jobbade kvinnor där så man börjar ju fundera på om dom producerar sin egen mjölk". Hmm..

Efter det åker vi tillbaks till stugan, äter godis så vi spricker och tittar på Death Race. När det blev dags för att lägga sig (vilket ändrades väldigt snabbt) så hittar vi råttspill och blod. Tydligen så har vi haft lite besök här trots att vi inte varit här på ett år. Så jävla mysigt! Och självklart måste Daniel och Elvin skrämma upp mig, mer än vad jag redan är skrämd, och håller på och fjantar sig om att jag kommer vakna upp med en råtta i ansiktet och att blodet troligtvis kommer att råttan fött BARN. GREAAAAT MER FUCKING RÅTTOR!

Nu ska jag slå på Transporter, för Daniel är för lat för att resa sig ur sängen och göra det själv ;)

Bloggar nog mer imorgon, sitter ensam hela dagen. Med pedofiler och seriemördare i skogarna, har jag och min lika paranoida syster diskuterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!