Dag 6 - Min dag

Jag hade helt glömt bort den här 30-dagars listan, men nu kör vi på igen!
Dag 6 - Min dag

Dagen har väl varit ganska ointressant. Gick upp runt 06.15-06.30 och satte igång med det vanliga - borsta håret, tänderna osv. Tog bussen kvar över 7 till stan och tog en kaffe med Elin på Mc Donalds och åkte sen till skolan och väntade på att lektionen skulle börja.
Helt ointressant lektion med eget arbete praktiskt taget och inte mycket blev gjort. 
Lunchade, hade mer lektioner osv och kom hem runt halv tre. 

Käkade några mackor och drack kaffe till älskade OC, som börjat om på nytt på tv :)
Satte sedan igång med lite skolarbete till typ kl 18-19 och efter det har jag bara slappat, färgat mammas hår (efter alla gråa hår som jag orsakat henne så hade jag inte riktigt något val).

Nu blir det mystajm med min älskade pojkvän och sedan läggdags :)
Btw, det är ju alla hjärtans dag idag men personligen så anser jag att det är ganska överskattat. Visst, jag älskar att bli omhändertagen och jag älskar romantik. Men jag anser inte att det behövs en hel dag för det utan man borde skämma bort varandra dagligen och visa sin uppskattning och kärlek varje dag. Mitt lilla alla hjärtans dag firande sker nog i form av att jag får en skön massage av Daniel strax 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!