Läkarbesök och mediciner

Var iväg och träffade en läkare idag angående ångesten. Vi pratade en stund, jag fick berätta om hur det låg till, vad jag kände, vilka effekter det fått osv osv. Han kollade igenom hur min situation sett ut tidigare, vilka mediciner jag ätit, hur länge, när det var osv och bestämde att jag skulle börja äta mediciner igen.

En av dem hade jag ätit tidigare och så fick jag en ny medicin också, en lugnande. Jag hoppas att det kommer hjälpa. Och innan folk börjar kommentera om att mediciner inte är bra, bara hjälper för stunden m.m så kan jag påpeka att jag kommer gå i samtals-terapi samtidigt. Börjar på onsdag. 

Ännu har jag inte blivit mer hoppfull. Det väntar jag med tills jag börjar känna någon effekt. 

Uppdaterar mer imorgon. Börjar med medicinerna ikväll. Ska bli kul och se om jag äntligen lyckas somna lättare.

Kommentarer
Postat av: Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

sv; Ja det var det bästa jag lyckades med :) Tar ju aldrig med nederdelen på mig själv ;) Men kan ta bättre bild på skjortan utomhus någon dag.

2011-02-09 @ 18:07:57
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!