Lista - Dagens..

DAGENS KLÄDER: Rosa typ jazzbyxor, rosa sockor, rosa linne och en gosig kofta.
DAGENS FRISYR: Hej-kom-och-hjälp-mig!
DAGENS SMINK: Lite rouge efter dagens fotografering.
DAGENS VILL HA: Ett kamerahus.
DAGENS KREATIVITET: Tema Rekvisita i Fotosöndag som ni får se imorgon.
DAGENS PLANER: Fota, plugga och lite annat.
DAGENS JOBBIGA: Att Frasse nu ska ha ner alla DVD-filmer ur hyllan.
DAGENS ROLIGASTE: Att jag hittade och gjorde om en ny 30-dagarsutmaning.
DAGENS TRÅKIGASTE: Att jag har haft tråkigt + plugg.. ööörk!
DAGENS HUMÖR: Som vanligt, lite bitterfitta fast glad.
DAGENS SJUKA: Att jag helt plötsligt använder honung i teét?
DAGENS LÄNGTAN: Att söka in till fotoskolor.
DAGENS FUNDERING: Varför går folk i UGGs på sommaren och Converse på vintern?
DAGENS BEROENDE: Te!
DAGENS MUSIK:
DAGENS MÅSTEN: Fota.
DAGENS VÄDER: Grått och kallt.
DAGENS ORD: 90-talet.
DAGENS KLÄDER: Svarta leggings med skinn-imitation, linne & en svart kofta
DAGENS FRISYR: Utsläppt, ofixat
DAGENS SMINK: Concealer
DAGENS VILL HA: Godis!
DAGENS PLANER: Dagen är typ slut.. så.. sova?
DAGENS JOBBIGA: Ångest, skolan
DAGENS HUMÖR: smått irriterad, trött, nere
DAGENS SJUKA: Att jag i sömnen satte på och stängde av tv:n gång på gång inatt
DAGENS LÄNGTAN: Att må bättre
DAGENS BEROENDE: Inget idag faktiskt. (vilken annan dag som helst skulle jag nog svara kaffe)
DAGENS MUSIK: Eminem - Not afraid
DAGENS MÅSTEN: Äta ordentligt!
DAGENS VÄDER: Grått och kallt.
DAGENS ORD: Sjukt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä, jag kan engelska men tycker att det är för krångligt med just cs5. vill bara lägga till olika effekter på bilderna och så...ska testa nu igen :)

2011-02-06 @ 16:26:59
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!