Personally - I would shoot you

Irriterad för tillfället. Eller rättare sagt jävligt förbannad! Det finns inte mycket som jag stör mig mer på än personer som inte kan hålla fingrarna i styr och kladdar på andras pojkvänner/flickvänner och personer som har en flickvän/pojkvän som tolererar att bli kladdad på och kladdar själv. 

Har man fått en till chans efter ett "sne-steg/misstag" så ta då förfan vara på den chansen du fått! Visa att du ångrar dig. Visa att det aldrig kommer hända igen!

Hur kommer det sig att dessa sliskiga typer inte varit intresserad av killen/tjejen innan men som helt plötsligt blir väldigt intresserad så fort denne skaffat sig flickvän/pojkvän? Hur kommer sig det också att det inte är första (troligen inte sista) gången som samma person gör detta? 

Jag är mäktigt jäkla förbannad på den som gör sånt mot mina nära&kära och det är ingenting jag accepterar. Det borde inte hänt från första början och du borde respektera det förhållandet som dom har. Jag skyller då inte allt på dig för h*n i förhållandet borde själv inte gjort någonting heller. Men du av alla, samma kött&blod, beter dig på det här sättet?! And I think I now just where you got this behaviour from..

Du är inte välkommen här längre. Det är sista gången vi tolererar idiotiska saker du gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!