School . Exhausted . Pain

Måndag idag, vilket betyder att det var skola idag.. 
Skolan gick trots allt mycket bättre än vad jag trodde. Hade bland annat en intervju med socialen inför mitt & Elins projektarbete idag. Hon var riktigt trevlig och inte alls nån grå, pryd kärring som man brukar tänka sig ;)

Kom hem helt utmattad. Raka vägen till sovrummet och slänga sig ner i sängen framför Fable 3. Det är iallafall någonting som oftast får mina tankar från annat skit. Det eller läsning. Har tyvärr läst ut senaste boken jag läste så det är dags att leta upp någon ny snart. Troligtvis blir det att klampa in hemma hos syrran och sno någon bra av henne. 

Slogs plötsligt av grymma bröstsmärtor. Usch. Säkert ångesten som bråkar igen. Funderar på att gå ner och göra en kopp té men vill inte väcka familjen som sover. En cigg blir det iaf.

Världens tråkigaste inlägg, I know. Men om jag inte skriver om min ångest & andra, antagligen för er totalt ointressanta, inlägg så har jag inte mycket vettigt att säga för tillfället. Vill inte hela tiden blogga om ångesten men det är det enda jag kan tänka på just nu.

Måste sluta skriva nu - det gör så jäkla ont i bröstkorgen så jag måste lägga mig ner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!