Sjukling

Igår var förskylningen jobbig. Idag är den HEMSK. Ögonen rinner, näsan rinner, halsen krånglar och gör ont. Usch. Jag känner mig äcklig. Går runt i mjukiskläder med röda ögon, beväpnad med en kopp te i ena handen och näsdukar i den andra, redo att ta mig an virus-helvetet. Fast jag lyckas inte riktigt. 

Godis ska tydligen vara det bästa vapnet för en sjukling, har jag hört. Vilken tur att jag har en underbar pojkvän att fjäska för då. Att ta mig till affären är mer än vad jag klarar av. Satan så patetiskt av mig att tycka synd om mig själv såhär.
Att jag dessutom har en träningsvärk, som av någon anledning är värre idag än igår, gör inte saken bättre. Daniel skulle dessutom kanske få besök av en vän idag. Då låser jag nog in mig i badrummet under tiden, haha. Känner mig skapligt skabbig.

Göra lite mer té och fortsätta se OC står på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!