Lista

Random lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Daniel<3
Vad gjorde du kl 08 imorse: Drack kaffe på McDonalds i väntan på Elin
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åkte bil
Det sista du sa högt: Nu har jag skickat pengarna.
Det senaste någon sa till dig: Jag ställer det i hallen, så det kommer upp nångång
Vad har du druckit idag: Äppeljuice, vatten och kaffe
Vad var det senaste du åt: Rostad macka med ost på.
Vad var det senaste du köpte: Snus
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Skitväder, trist, grått & kallt
Godaste glassmaken: Vanilj eller jordgubb
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske
Sover du tungt: absolut inte
Drömmer du mardrömmar: Mest konstiga drömmar
Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte, studerar
Favoritklädsel: Myskläder
Favoritlåt just nu: Eminem – Not afraid
Vad ser du om du tittar till höger: Tv:n och hemmabiosystemet
Vad gör dig glad just nu: Att jag äntligen kommit hem och får spendera tid med mitt hjärta
Vad ska du göra härnäst: Antagligen lägga mig i sängen och spela Fable 3 på xbox (Geek, I know!)
Höger eller vänsterhänt: vänsterhänt
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: lakrits (typ turkisk peppar & strong med lakritssmak)
Kläder just nu: Vit oversize t-shirt och mjukisbyxor
Sommarplaner: sol & bad, umgås med mina nära&kära alternativt resa
Hur många kuddar sover du med: två
Spelar du något instrument: nej
Morgon eller nattmänniska: definitivt INTE morgonmänniska!
Vad är viktigast för dig: att ta itu med min ångest, ta hand om mig själv och uppskatta de små sakerna i vardagen mer
Är du kittlig: Ja, typ överallt!
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: kräfta 
Äckligaste insekten: Spindlar! Definitivt spindlar!
Stökigt eller välstädat: både och, typ.
Längtar du mest efter just nu: sol&värme, pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!