Tjuvlyssnat

De tillfällen som jag har jäkligt tråkigt och inte kan komma på någonting vettigt att göra brukar jag kika runt inne på Tjuvlyssnat.se som är en rolig sida där folk skickar in verkliga saker som de hört när de exempelvis suttit på bussen eller varit inne på ICA och handlat. Vissa saker är så sjukt roliga så man ibland börjar ifrågasätta om det är verkligt, bimbos som har noll koll och småpojkar som skriker pinsamma saker i affären osv osv.

Utdrag från Tjuvlyssnat.se:
Det kvittar vilken färg hon väljer, mamman kommer se rött iallafall
Bastu i simhall, Borlänge

En mamma ~40 kliver in i bastun med sin dotter ~7.
Flickan (pekar på en tjej med tydligt färgat rött hår): Mamma, varför har den där tjejen rött hår?
Mamman: För att hon nog vill ha det så, gumman.
Flickan (storögt): Vadå?! Får man välja själv?
Mamman: Nej!
Flickan ser frågande ut.
Mamman: Eller i alla fall inte förrän du fyllt arton! 

Åh, fan jag minns när man var liten och ville färga håret och pierca sig och allt möjligt som man inte fick för man var för liten ;( Hahah

En annan:

Teorin har sina dalar
Omklädningsrum, Varberg

Ett tjejgäng ~14 står och fixar sig efter ett pass på gymmet.
Tjej 1: Imorgon så ska jag ner till Göteborg och shoppa.
Tjej 2: Upp till Göteborg heter det.
Tjej 3: Vadå? Jag trodde Sverige var platt.

Hur som helst, detta är vad jag sysselsätter mig med ibland. Kan vara jäkligt skojj ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!