You might as well shoot me now..

Jag har precis suttit flera timmar och pluggat Språkhistoria inför ett prov imorgon. Finns det ett tråkigare ämne Speciellt bra går det då man inte har de anteckningar och material som finns.
Det blir att försöka göra det bästa av det ändå. Och ångest har jag också.. Men det var väl ingen nyhet? (kanske för er, men inte för mig..)
Imorgon eller på fredag blir det troligtvis att boka tid hos antingen min läkare eller vårdcentralen för att kolla upp det här med ångesten. Jag gissar på att jag har flera olika typer av ångest.
Typ kronisk ångest, generaliserat ångestsyndrom, en släng av paniksyndrom med agorafobi (fast de två sistnämnda har bättrat sig avsevärt!) Alla "syndrom" är klickbara länkar till Wikipedia om ni är intresserade av att läsa vad det handlar om. 
Där har ni det, vad jag kämpar med varenda dag. Skitjobbigt, men det är min standard - Jag är inte van vid att inte ha det. 

Hur som helst, idag blir det att lägga sig tidigt. Ska upp imorgon för att åka på studiebesök till Bofors där de tillverkar vapen. Om det ska bli intressant? Ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!