En kort uppdatering

Jag lever, men har inte haft så stor blogglust. 
Det är inte mycket som har hänt sedan sist. 
Har tagit studenten, sökt en helvetes massa jobb varje dag sen dess
och bara hoppas på att jag ska få ett samtal snart. 
Har ju dessutom sökt in till Universitetet och hoppas på att jag kommer in!

Förhoppningsvis blir det en flytt snart. 
Jag och Daniel måste flytta, känner vi. 
Han har troligtvis blivit erbjuden ett jobb i Karlstad och får han det
så blir det troligvis att flytta dit. 

Trots att vi inte flyttat än har vi iallafall köpt en soffa. 
Haha!
Men det var billigt så vi passade på :) 
Om vi inte flyttar får den stå i förrådet/garaget under tiden. 

Ska strax hoppa in i duschen och packa för imorgon
bär det av till Borlänge.
Riktig tjej-tid blir det där nere och så ska vi kolla in Peace & Love-festivalen också.
Det blir nog skoj :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!