För jag har tagit studenten..

Fyfan vad jag är bra!

WOHOO!
Studenten var GULD!
Blev smått onykter under champagnefrukosten men hann nyktra till en del när vi kom till skolan.
Blev sedan måttligt onykter på flaket sen igen ;)
Har nog 10 skoskavsblåsor på fötterna och värk i hela benen, men det var det värt!

Nu är det ÖVER!
Jag har nog inte riktigt insett det än tror jag..

Det blev storfirande med familj och släkt,
massa fina presenter, god mat, underbaert sällskap, god dricka.. Ja vad mer kan man önska sig?

På måndag sätter jag igång med mitt nya liv!
Med start på att söka massor med jobb,
måste bara kopiera betygen osv först. 

LIVET BÖRJAR NUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!