Haft besök hela dagen

Jag har precis sagt hejdå till Elin som varit här hela dagen lång. 
Vi möttes vid affären i förmiddags och promenerade hem till mig. 
Sedan dess har vi hunnit dricka typ 6st kaffe-koppar och pratat en massa om allt möjligt.
Jag måste ju faktiskt passa på att träffa mina nära&kära nu innan det kanske, möjligtvis,
är dags för en riktigt stor förändring i livet. 

Skönt att kunna prata ut om tankar och känslor gällande allt möjligt med en vän
som man känt sedan runt många år tillbaka, någon som vet lite hur man funkar och tänker.

Jag&Elin förra månaden då vi firade min födelsedag

Kommentarer
Postat av: elin

super mysigt med några lååååånga prat-timmar :)



håller tummarna nu, för det som väntar :)<3

2012-08-18 @ 21:02:15
Postat av: Malin Wallin

Fin blogg, allt bra med dig? :D



Kram!

2012-08-19 @ 16:06:25
URL: http://mwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!