Jag älskar dig!




Jag älskar dig Daniel, och jag tror att du vet hur mycket.
Sen den 11april 2008 har jag spenderat varje dag med att försöka få dig att förstå hur
mycket du verkligen betyder för mig, även fast jag kanske inte alltid lyckas så bra.
Vid nyår 2008 lovade jag dig att jag kommer älska dig tills den dagen jag dör, och
att du och jag ska bygga vår framtid tillsammans.
Jag hatar de gånger vi bråkar, men det är något som alltid kommer hända,
oavsett hur mycket vi älskar varandra och oavsett hur lite vi vill bråka.
Jag ber om ursäkt för de gånger jag betett mig illa, och jag tackar dig för att du
står ut med mig de dagar jag beter mig som en bitch.
och jag vet att jag inte är tjejen med det vackraste léendet,
den bästa personligheten eller den perfekta kroppen.
men jag har ett hjärta som är äkta och som slår i takt med ditt
och jag lovar att älska dig gränslöst så länge du låter mig

för här ligger jag, med det bästa som finns,
Min egen ängel på jorden.
Varje natt ligger jag brevid det bästa som finns,
Min egen ängel på jorden.
Riktig lycka är att få vakna upp brevid dig, riktig lycka är att få höra ditt skratt varje dag.

(Förlåt)





Kommentarer
Postat av: gubb hjävlen

Men hjärtat kom upp så reder vi ut det och pussas.

jag älskar dig så mycket att du inte kan ana jo det kan du för du älskar mig lika mycket :)



Med dig är hela världen på min sida,med dig har jag lycka O styrka,med dig vill jag vara det vet jag,med dig är allt smakfull,utan dig har jag ingenting.Älskling du är min angel det vet du...min kärlek är enbart till dig O för dig..finns inget slut eller gräns.....med dig....med dig...bara ..med dig.. älskar dig hjärtat

2009-12-13 @ 21:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!