Seg & irriterad


Godkväll, eller inte så god..
tittade på 2012 idag, hela familjen förutom Alexander som va ute :) 
Filmen var iaf väldigt bra!
Hamnade i tjafs ikväll, och jag känner mig inte längre så peppad & glad.
Synd tycker jag, för jag verkligen brukar trivas här. 
Jag har lust att skriva en massa, men vill inte skapa mer bekymmer eller
bli ovän med någon mer eller hänga ut någon över internet. 

Jag får la se om det bättrar sig till imorgon, jag hoppas det iallafall.
Jag har inte något bloggsug så jag skriver mer när jag är på bättre humör.
Ska försöka lägga mig & sova nu så jag slipper tänka så jävla mycket,
men Daniel vill inte lägga sig än & jag vet inte riktigt om jag klarar att somna.

Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!