Lägg ner för fan!


Jag är så jävla less på idioter och skit nu.
Kommer hem och hittar min lillasyster gråtandes på grund av att idioter
i hennes klass inte vet hur man ska bete sig och behandla andra!
Sprider falska rykten som skapar problem med myndigheter och hotar min lillasyster
är ingenting som jag tar lätt på för fem öre kan jag lugnt säga!

Låt henne vara och fortsätt med era liv,
ni är falska, oavsett om ni påstår att ni inte är det,
man berättar inte personliga saker om sina vänner till andra bara för att man
tjafsar lite.

LÄGG NER OCH NÄSTA GÅNG NI HOTAR HENNE ELLER KOMMER
MED FALSKA ANKLAGELSER KOMMER JAG GE MIG IN I LEKEN!


Kommentarer
Postat av: Angelina

Älskar dig Denise <3 , Tack för att du finns <3

2010-04-17 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!