Nervös


Ska dra iväg om ungefär 2timmar till familjen
som jag ska hjälpa med barnpassning.
Är det okej att vara nervös? 
För det är jag, sjukt mycket. 
Just det som skrämmer mig är att jag inte känner 
dessa personer överhuvudtaget,
men det får vi ändra på :)
Daniel vill så gärna följa med & vänta utanför ifall det skulle 
vara något skumt,
men det blir alldeles för tråkigt för honom att vänta utanför
i drygt en timme. 
Så han ringer mig efter att jag kommit fram istället
så får jag säga till om det är lugnt eller inte :)
[ Shit, nu låter vi jävligt paranoida ]
Hur som helst så ska det bli roligt att se vad det är 
för personer & hur barnen är,
Jag tror dock att allting kommer bli bra

Sitter just nu och dricker en kopp kaffe
och ska snart börja göra iordning mig,
är osminkad & har på mig myskläder för tillfället ^^

Kanske uppdaterar senare & säger hur det gick,
om klockan inte är för mycket. 
Ska ju upp klockan 7 imorgon & vara där vid kl. 9 om allt går som det ska.
[ Det är aldrig riktigt lördag om man inte får sova ut :( ]


Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en fin kväll!

Kramar

2010-03-12 @ 16:54:47
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas inte det är en Mafia-spelare som du dödat du skall till.....då skulle jag vara nervös...LOL

Mvh Scarface

2010-03-12 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!