American History X


Andas ut..
Nu har jag suttit typ hela dagen, sedan klockan 3 idag, tills nu
och skrivit på en uppsats om American History X i Engelska C-kursen. 
Så jäkla svårt måste jag säga, inte engelskan, utan att komma
på vad man ska ta med osv.
Jag hade inte tittat på filmen på ett halvår när jag började skriva
så jag fick sätta på den och pausa 120 gånger för att lägga till saker i texten.
En film på ca 1,5timmar tog typ 3timmar att kolla på XD
Hittills har jag bara skrivit två sidor, men kommer nog komma på
mycket mer när jag läser igenom det imorgon.
Jag är fortfarande långt långt ifrån klar, har inte ens tagit med något
om vad filmen handlar om & mina egna åsikter osv, 
det får vänta tills imorgon
För nu ska jag stänga av datorn & krypa ner i sängen med min älskade.
Imorgon är vi lediga, samt fredag, så det blir en långhelg.
Jäklar så skönt! :D


Kommentarer
Postat av: Heyli

hihi tack :)



tyvärr vet jag inte när jag har tid och ork att börja igen med smyckena.. förhoppningsvis snart, har en del som ska fixas och så innan jag kan fortsätta. men håll gärna koll på bloggen så märker du när jag startar igen :)

2010-05-13 @ 00:02:15
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!