Really?

Trots att jag inte bloggat på väldigt väldigt länge
gick jag in för att kika om jag fortfarande hade några besökare
och jovisst, vissa hänger tydligen kvar!
Vilket dock ger mig dåligt samvete för att jag inte skrivit :/

Det har väl inte hänt så värst mycket sen sist,
har varit i Skottland i en vecka,
shoppat lite med mera :)

Har varit sjuk i några dagar nu och har haft runt 39graders feber
och känt mig allmänt krasslig.
Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon (MÅSTE MÅ BÄTTRE)
för då blir det seminarium osv som måste skötas :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!