Lördag

Det blev ingen bakning igår. Istället gjorde vi hamburgare med bröd och åt glass med maräng och chokladsås till efterrätt :) Supergott. Åt dessutom nyss nygräddade våfflor som älskling gjorde. Yummy!

Btw, jag har gått upp i vikt! Efter alla år som jag praktiskt taget stått still i vikten eller gått upp 1kilo men sedan gått ner det igen så trodde jag nästan att det var omöjligt. Men icke! Har nog gått upp cirka två kilo skulle jag tro. Det syns på magen att jag gått upp men vågen vägrar inse det. Står 54kg på vågen, men det kan nog stämma. På den här vikten vill jag iallafall stanna :) Trivs bra som det är. 

Planerna för kvällen är väl typ inga planer alls. Har pluggat massa idag så jag känner mig ganska seg. Har suttit i flera timmar och letat efter fakta på Nelson Mandela's roll i apartheid-konflikten och hans roll i lösningen på konflikten. Tro mig, det är jäkligt lätt att hitta fakta om just Nelson Mandela, men liiite svårare att hitta bra fakta på hur hans roll i det hela var och på hans attityd till detta osv osv osv.. 

Daniel har dessutom varit minst lika duktig idag och skrivit klart sitt fördjupningsarbete på 13sidor. Väldigt bra faktiskt. Han är mycket duktigare och klokare än vad han själv tror! Tror man på sig själv så går det, right? :)

Utvecklingen med medicinen står väl på samma som sist. Har ju trots allt bara ätit dem i tre dagar men hittills ser det lovande ut. Den lugnande medicinen är väl den som jag kan märka effekten på redan nu medan den andra tar några veckor. Känner mig definitivt mindre orolig och ångestfyllt vilket är ett starkt plus! 

Återkommer strax med en lista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!