Äntligen snart klar!

Idag kom jag hem runt klockan ett och jag har suttit med skolarbeten sedan dess.
Det vill säga närmare 6-7timmar har jag pluggat!
Har sammanlagt skrivit cirka 20 sidor på olika skolarbeten sen dess. 

Och jag kan äntligen börja pusta ut för det var det absolut sista jag har att göra innan studenten!
Eller inte riktigt det sista.
Det jag har kvar är det nationella provet i Matte C som är på fredag,
klarar jag det blir jag godkänd i kursen.
Annars har jag tills tisdag nästa vecka på mig att göra kompletteringar på de olika kapitlerna
i boken som ingår i kursen.
En hel del kapitel det vill säga, vilket betyder en hel del kompletteringar.

Ärligt så tror jag faktiskt inte att jag klarar det nationella provet.
För jag har praktiskt taget failat på varenda prov i Matte C-kursen.

Helt sinnesjukt.
I Matte A och Matte B behövde jag inte ens öppna matte-boken på fritiden för att klara av
kurserna och alla prov.
Jag trodde att Matte C skulle vara lite lättare,
men inte fucking mission impossible!

Tänkte sätta mig och göra klart alla kompletteringar nu till helgen,
utifall att jag inte klarar provet.
Skönt att ha det gjort i förväg.

Tror nog till och med att jag ska påbörja någon av kompletteringarna nu.
Trots att jag har suttit hela dagen med skolarbeten, vilket borde ha gjort att jag tröttnat nu,
så känner jag mig ändå peppad och vill få det överstökat.

Matte C - it is!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!