Dyngkåt och hur helig som helst

Tittade precis (för ANDRA gången på 3dagar) på Mia Skäringer's föreställning "Dyngkåt och hur helig som helst".
Denna gång tvingade jag även mamma och titta, vi skrattade så vi spydde, typ. 

Föreställningen kan ni se på SVTplay HÄR.
Jag tror att ALLA kvinnor kan känna igen sig i åtminstone en liten del av Mia's föreställning.
Jag har inte upplevt allt hon pratar om men jag kan ändå känna igen mig i vissa delar.
Hon får mig att både skratta och gråta. Hon berör mig.

Hon är nog min nya idol tror jag. 
Helt jäkla amazing. 

I mars 2012 kommer hon till Örebro och då jävlar ska jag gå och se henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!