♥

Hos dig är jag sann
Vi har allt om vi har varann
Och fast det blir fel ibland
Så vet jag att vi kan
För du är mitt liv
Så jag släpper dig fri
Vi håller ihop och vi faller isär
Som kärleken är
Håller ihop när vi faller isär
Som kärleken är

Och varje ny dag så gör du mig glad
Vi sårar varandra
Och vi gör misstag
Jag ser i din blick allt som du inte vet
Vi håller ihop och vi faller isär
Som kärleken är
Håller ihop när vi faller isär
Som kärleken är

Om allt som finns är ett stort ingenting
Så finns du ändå kvar här
Brinn, älskling, brinn
Och fastän jag går är det ändå vi två
För vi håller ihop när vi faller isär
Som kärleken är
Håller ihop när vi faller isär
Som kärleken är
Som kärleken är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!