Oh, hunger - Where are you?

Idag vaknade jag, som förväntat, genomförkyld. Min käre fästman har återigen (för andra gången på typ en månad) lämnat sovrumsfönstret öppet hela natten vilket orsakat en förkylning sänd från helvetet.

Daniel blev bjuden till en filmkväll hos Rikard så jag och Systeryster bestämde oss för att haka på. Reel Steel blev kvällens film och trots att jag, Daniel och Rikard redan sett den tidigare var den värd att se igen.

Vi kom nästan precis hem och det blir väl ytterligare någon film ikväll för mig och Daniel.

Jag kom förresten på idag att jag kommit in i en sånndär jobbig "inte-hungrig-period" igen. Hungern är som bortblåst och jag undrar vart den tagit vägen. Åt en bit smörgåstårta i fredags, en bit smörgåstårta i lördags, 3st köttbullar + 2st smörgåsar i söndags, 2st smörgåsar igår och 2st smörgåsar idag.
Inte alls bra med andra ord. Men hungern kommer nog tillbaks så småningom :)

Bjuder på en liten bild på mig och syster från nyår. (Ingen har påstått att vi är normala..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!