27 augusti

Idag har jag haft storasyster och Anna på besök. 
Jag skulle ha bakat en äppelpaj men gav upp för att de äpplen vi hade hemma var
egenplockade och alldeles för små för att kunna kärna ur ordentligt. 
Istället bjöd jag på tårta och varm nyponsoppa med vaniljglass. Finns det något godare?!

Efter att de åkt härifrån ordnade jag och Daniel dagens middag, det fick bli ört&vitlöks-kyckling med
potatisklyftor&grönsaker i ugn. Mycket gott och uppskattat här hemma!

Efter det har det mest blivit att slappa framför tvn och datorn, har kollat lite skor och kläder
som jag funderar på att klicka hem, ev. kolla upp i butik imorgon och kollat lite inrednings-inspiration
till sovrummet. 
Har så mycket inredningsidéer och bara väntar och längtar tills vi kan flytta så jag får sätta igång!
Slänger kanske upp lite inspiration under morgondagen :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!