Äntligen!

Idag fick jag ÄNTLIGEN (efter en massa krångel) hämta ut min ring som jag har väntat på!
Jag är helt käääär!

Här är skönheten:


Jag passade även på att åka förbi posten och hämta ut ytterligare två paket. 
De är tyvärr hemliga än så länge för det har att göra med Daniels födelsedagspresent. 

Efter det stannade jag till vid Ica och köpte grejer till middagen.
Det fick bli lövstek och klyftpotatis i ugn med massa rotfrukter,
riktigt gott!

Nu blir det en dusch och efter det ska jag och Daniel mysa framför filmen Beastly.
Har velat sätt den lääänge och nu har storasyster fixat den till oss :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: william

skitifn:D vacker:D



SV; tack så mycket:DDDD

2012-08-10 @ 11:35:54
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!