Lördag

Igår fick jag äntligen hämta ut min hudmedicin. På grund av Apotekets inkompetens tog det typ tre veckor extra att få ut medicinen och det var inte bara jag utan även hudläkaren som blev förbannad. Efter massa arga telefonsamtal fick jag hämta ut medicinen igår och vem sitter inte i kassan då? Jovisst, idioten som skapat allt krångel! Då skyllde hon ifrån sig och skämdes..

Började med medicinen igårkväll och väntar med spänning på att se hur det tar sig i framtiden.

Nu ska jag och Daniel iväg och inhandla dagens middag som blir kyckling med potatiskroketter och beasås. Till efterrätt blir det äppelpaj :) smaskens!

Vi funderade på att dra på bio idag också men insåg att det inte finns några intressanta filmer ute, fan vad vi längtar tills mars då Underworld 4 kommer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!