Söndag

Har haft en supermysig helg och har bara tagit det lugnt.
Efter att ha gått upp klockan halv fem en hel vecka och jobbat så har jag varit så jäkla trött hela tiden men nu tog jag mig tid att göra allt jag inte orkat under veckan.

I fredags när jag kom hem från jobbet var jag så otroligt rastlös. Efter att ha suttit hela dagarna och pratat konstant kändes det ovant att komma hem till ett knäpptyst hus. Trodde att jag fått en släng av plötslig hyperaktivitet och blev nästan lite galen av all raslöshet. I lördags blev det tvärtom.. Trött som satan var jag och orkade ingenting! Jag bestämde mig iallafall för att ta mig ut en liten stund så jag åkte till affären för att köpa snacks till filmstunden som jag och Daniel hade. Vi kikade på A man apart - en gammal favorit med bästa Vin Diesel i :)

Idag har jag hunnit städa och tänker spendera resten av dagen framför Skyrim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!