Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Idag har det hunnits med mycket!
Har hunnit diska, damma/torka bort med mera, tagit ett låångt bad med hårinpackning, benrakning och annat tjejigt
samt storhandlat mat för resten av veckan och en tur till biltema för att köpa magneter till min förbaskade garderob. 
Nu står middagen på spisen (Spagetthi & köttfärssås) och det enda som fattas är min man. 
Han hade haft lite trubbel med trucken på jobbet så han kommer hem lite senare än planerat,
men det är ingen fara :)

Kan tänka mig att resten av dagen spenderas framför några bra filmer och lite mys. 

Imorgon står shopping på stan och kanske kolla in hindersmässan med Elin på schemat.
Efter det blir det ett läkarbesök och sen återigen hindersmässan fast då med fästmannen istället. 
Hade hoppats att jag skulle hinna städa lite imorgon också men det får bli på fredag.


Daniel & Jag på Julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!