Nytt år, nya tag!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Inte mycket har hänt sedan dess. Jag har hunnit haft nyårsfest som var otroligt trevlig tills kaos bröt ut. Det blev lite toastopp, fylla och blåtiror men även mycket kärlek, mys, förlovningar, firande och raketer. Nu i efterhand så är jag ändå nöjd med kvällen och tackar (nästan) alla deltagare och grannar som ryckte in för att hjälpa till :)
Jag har även hunnit med att fira min treårs-förlovning med min älskade. Herregud så snabbt tiden har gått! <3

Helgen har spenderats framför Xboxet för att varva både Hunted och Alice: Madness returns. Mycket trevligt. Har även hunnit storstäda så att det är kliniskt rent (och nästan tomt) samt lagat goda middagar med min käre fästman.

Imorgon står arbetsintervjuer, läkarbesök och garderobsrensning på schemat. Den där jäkla garderoben har jag tjatat om i flera veckor att jag ska ta itu med men det är svårt att få det gjort. Nu ska det fanimig göras för jag har köpt så mycket kläder på senaste tiden att jag inte får plats med några mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!