För dig skulle jag gå igenom eld och vatten



♥ ♥ 

Jag vet inte hur jag kan ge tillbaka till dig 

Jag somnade med en ängel och vaknade till en saga,
kärlekens dröm, snälla jag vill inte vakna.
Vem är han som ser på mig som ingen annan?
Får mig att le, får mig att se, får mig att vilja stanna för resten av mitt liv.
Du ser mig för den jag är och sen ler du,
tittar på mig djupt och säger de tre orden,
Jag är den lyckligaste människan på jorden!
Första gången vi sågs kändes det helt rätt,
blicken du gav mig jag såg mig aldrig mätt
på en ängel som uppenbarade sig.
Det finns bara en för mig,
jag kommer alltid älska dig!

Jag vet hur jag kan ge tillbaka till dig 

Alla sena promenader, alla sommarkvällar,
alla våra sena nätter när vi om och om älskar.
Ser du i våra ögon hur vi känner för varandra,
skämtar och skrattar men kysser i pauserna.
Busar som barn och lever för dagen som den är,
Bara med dig – Varje minut är jag nykär.
Ingenting ska komma emellan du och jag,
du är min ros, jag älskar dig mer för varje dag.
Med guld ring, med kärlek som aldrig dör ut, 
ger mig styrkan jag aldrig känt förut!
Du gör mig lycklig, jag känner mig speciell,
för jag är tjejen du kysser varje morgon och kväll.

Jag vet inte hur jag kan ge tillbaka till dig 

Våran kärlek är ljuset i mitt liv,
för ingen ser på mig så som du gör. 
Du och jag här och nu, för all framtid,
Jag är din tills dagen jag dör.


♥ ♥ ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!