Lycklig och tacksam!

Jag är lycklig. Jag har nästan allt jag någonsin önskat mig. En underbar familj/släkt som alltid finns där, en fantastisk partner/sambo/fästman som lyser upp min tillvaro och några, måhända få, men ack så tillitsfulla och härliga vänner.

Jag har lyckan att varje morgon få vakna upp bredvid en man som får mig att le, en person som känner mig så väl och som i gott och ont finns där för mig. En man som väljer just MIG framför andra. MIG, av alla människor på denna jord så är det MIG han vill vara med. Jag har lyckan att ha en fantastisk familj och en fantastisk släkt som i vilket ögonblick som helst skulle gå genom eld och vatten för mig skull. En familj som håller ihop, en stor underbar familj där kärlek och respekt är kärnan i familjen. Jag har också lyckan att ha vänner som finns där i både bra och dåliga stunder och där det inte spelar någon roll om det var en dag, en månad eller ett år då man träffades eller pratades sist för när man väl gör det så är det precis som om det skulle vara igår. Aldrig är man längre än ett telefonsamtal bort och man vet precis var man har varandra.

Jag har det som många andra saknar och jag är lyckligt lottad. Det är jag medveten om och aldrig någonsin igen ska jag glömma det.

Visst, alla bitar i mitt liv har inte kommit på plats än och det finns mycket mer som jag vill göra och uppleva - men det kommer. Och när det kommer så får jag dela allt det med de människor jag älskar mest.

Jag har kommit till insikten att allt börjar och slutar med din egna attityd och inställning och det är det jag lever efter idag. Jag är inte perfekt, det är ingen, men för var dag som går är jag lite klokare och lite starkare.

Jag vet var jag vill stå i framtiden, jag vet hur jag vill att mitt liv ska fortsätta och jag kommer kämpa för att ta mig dit.

Jag är så oerhört tacksam för det jag har, så oerhört tacksam för livet jag lever och för de människor som finns i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!