Shopping

Idag var jag på Marin&Fritid här i stan med Daniel för att köpa lite nya fiskegrejjer.
Vi kom därifrån med en stor fiskeväska från Abu Garcia, varsinn ny flätad lina
och lite annat smått och gått. 
Daniel blev nog ganska lycklig haha!

Efter det släppte vi av Daniel vid slussen för att han skulle fiska sen åkte mamma och jag
till Marieberg för att shoppa lite. 
Hur kommer det sig att när man är pank hittar man en massa saker man vill köpa
men när man väl har råd så hittar man ingenting?
Varenda gång blir det så.
Väldigt tråkigt och störande, vill ju shoppa!
Jag åkte därifrån tomhänt men mamma fick med sig ett par jeans. 
När vi skulle åka därifrån upptäcker mamma att hon tappat bilnycklarna så det var bara
att gå tillbaks till alla affärer vi varit i och leta i alla provrum för att se om de fanns där. 
Lyckligtvis hittade vi nycklarna men det hann skapas en massa panik innan!
Inte nog med det så blev vi nästan ihjälkörda på vägen hem också.
Eller iallafall jag, men mamma hade klarat sig. 
En bil körde ut från parkeringen rakt i sidan på vår bil,
som tur är hann bilen stanna men det hade ju kunnat sluta värre,
vilken panik vi fick!
Skrek som galningar haha..

Väl hemma efter "shoppingen" så gav jag mig fan på att jag skulle shoppa nått idag
så det blev lite internetshopping på Nelly.
Hittade inte mycket förutom lite smink och underkläder
och när jag väl kollade på underkläder kom Daniel och då var det kört. 
Jag skulle ha allt möjligt tyckte han så han fick vraka och välja..

Nu ska jag lägga mig och glo på nån film,
imorgon blir det att söka massa jobb hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!