"Some people want it all, but I don't want nothing at all - If I aint got you baby"

Just nu är jag helt genomförskyld och försöker göra allt jag kan för att bli frisk innan onsdag.
Då har jag en tatueringstid inbokad (ÄNTLIGEN!) och jag vill absolut inte behöva
boka om den. 
Jäkla lillasyster som bestämmer sig för att komma och hälsa på när hon är sjuk,
det värsta är att om man blir smittad av henne så blir man tio gånger sjukare än vad hon är.
Hon är en riktig liten smittobärare ;)

För övrigt har jag inte gjort mycket förutom att försöka njuta av solen och det varma vädret vi har nu.
Man vet ju aldrig om det slår om igen.

Spenderade en dag på stan med familjen förra veckan, alla syskon var samlade vilket 
var trevligt :)

Köpte dessa två toppar/linnen och bara längtar tills förskylningen släpper
så jag får gå ut och använda dem! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!