Det bästa i livet är att resa och uppleva

Klockan ett i lördags natt kom jag tillbaks till Örebro efter en underbar semester i Alanya en vecka. Jag och Daniel har haft den bästa semestern någonsin och vi har prövat på och upplevt så otroligt fantastiska saker!! Det känns trist att vara tillbaks i Sverige igen men nu är det dags att ta tag i livet, jobba och tjäna pengar så vi har råd att åka snart igen.

Resan var en impuls bokning. Vi hade pratat om det i cirka en-två veckor men den 19april fick vi ett ryck och bokade in resan till den 21april. Så vi hade två dagar på oss att packa allting och ordna upp saker innan vi åkte, men det var ingen fara.

Tänkte skriva en resedagbok här om vad vi gjorde dag för dag. Tog mig tiden att skriva varje kväll innan vi sov när vi var på semestern. Väldigt roligt att kolla tillbaks på i framtiden :)

Både jag och Daniel är fortfarande lite halvtrötta efter resan och har fortfarande inte återhämtat oss riktigt. Kanske beror det istället på att vi vill åka tillbaks igen - helst igår eller inte ha kommit hem alls förens om en vecka istället. Haha!

Mitt hjärta på den sköna båtresan i Alanya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!