fortfarande sjuk ;(

Idag är jag fortfarande sjuk
tyvär
sitter och myser med älskling vid datorn :)
Det blev ingen skola för honom heller idag eftersom han skulle
ringa några viktiga samtal osv.
lite skönt att ha han är hemma hos mig så jag slipper sitta
själv och va sjuk :(

Pratade nyss med Lovisa på BUP i telefon, vi skulle tydligen träffas klockan ett idag,
jag missade det totalt, trodde att det var imorgon.
är ju dessutom sjuk så det hade inte blivit av ändå.
fick lite dåliga nyheter också,
eftersom jag varit sjuk & haft viktiga prov osv har jag varit
tvungen att avboka typ 3-4möten med henne den senaste tiden
och tydligen så finns det nån regel att man blir satt på väntelistan igen
efter att man avbokat 2st möten eftersom det är en så lång
väntelista & många som söker dit.
H e l v e t e
det är absolut någonting som jag inte klarar av,
blir jag satt på väntelistan så skiter jag i allt,
det tog mig flera år att klara av att ta tag i detta och behöver
jag vänta ännu längre så skiter jag hellre i det.
Klarar inte av att sluta bearbetningen nu och vänta hur länge som helst
innan jag får börja igen.
Hon skulle hur som helst försöka lösa det och motivera till
varför det är viktigt att jag får gå kvar.
Jag hoppas att jag får gå kvar!
Behöver ju fan detta!
Speciellt nu när mardrömmarna börjat igen :S
Jag fick iaf en ny tid nästa vecka så då får vi väl prata igenom allt.

Om jag inte får gå kvar så går allt neråt ännu mer,
det har ju redan börjat.
men som vanligt så klarar jag mig nog,
har ju stått ut så här länge liksom..

Anyway,
nu ska jag luta mig tillbaka,
lyssna på lite soft musik & mysa med min kärlek

XOXO

/Dezzaan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!