Here we come ;D


Vem vaknar halv sex på morgonen på lovet? :S
Uschdå..
Ska ta bussen med älskling ner till Skåne hem till hans familj.
Bussresan tar ju 7timmar så det är lika bra att åka tidigt.
Det ska bli kul att träffa hans familj igen, men samtidigt kommer
det kännas väldigt annorlunda att inte fira jul tillsammans med mamma och syskonen..
Mamma känner likadant, ledsamt att jag ska åka. Menmen..
nångång måste ju bli den första.
Nu måste jag börja göra mig iordning, ska åka om en halvtimme.
Jag har iallafall med mig kameran och lovar att lägga in lite bilder,
senare.. eller.. ja, någon dag iaf..
Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!