Känner mig helt döende!

förkyld, hängig, ont i halsen, hostig..
nu orkar jag inte mer.
HATAR att vara sjuk!
Finns absolut ingenting att göra,
och det man kan göra har man ändå ingen energi till.
Så jag får väl nöja mig med att sitta här och tycka synd om mig själv & dricka té.
Förlåt för att jag inte skrivit i bloggen på ett bra tag,
har haft total bloggtorka och inte vetat vad jag ska skriva.
Inget intressant har hänt så det har inte funnits mycket att skriva om.
Har dessutom känt mig lite smått deppig de senaste 3veckorna,
vet inte om det beror på det trista vädret eller ja..
Jag känner också att de saker jag har i tankarna & borde/brukar
skriva om inte är någonting som passar sig här.
tyvär
Daniel kom precis hem och pratar just nu i telefon med inkasso,
och inte är han på bra humör heller.
Jag förstår honom dock,
skulle själv vägra betala en räkning på 16500kr om jag inte
fixat räkningen
(u t a n  e n  d u m  j ä v l a  i d i o t  b ä r  a n s v a r e t)

Ska göra mig en ny kopp te
Ciao!
(jag va bara tvungen - så söt)

XOXO
/Dezzaan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!