Natti Natti


God kväll.. eller snart godnatt..
förlåt för den super kassa uppdateringen den senaste tiden men jag har helt
enkelt inte pallat skriva..
inte för att jag har haft så himla mycket för mig men jag har inte riktigt orkat,
har försökt "ladda batterierna" som man brukar säga och bara slappat.
Det jag gjort de senaste dagarna iaf är att leka med sötaste Sandra som har kört slut
på min energi det första hon gjort när jag vaknat varje morgon, som vanligt så är hon som en duracell kanin som bara går och går och går.. eller nja, springer rättare sagt :)
Idag gjorde jag supersöta lockar i hennes hår med mina nya hårsaker jag fick av mamma & Magnus i julkapp. TACK!
Sandra såg ut som en riktig prinsessa i sina korkskruvslockar efteråt, hur söt som helst! :D
Funderar på om jag ska göra lockar i mitt eget hår imorgon.
I förrgårr gjorde jag blonda slingor i Sandras hår och klippte jag håret på Daniels mamma och färgade hennes hår rött med svarta slingor i. Jag blev lite nervös när jag stod där med saxen i handen måste jag erkänna, har ju aldrig klippt håret på någon tidigare och eftersom hon redan har så kort hår så blev det så bökigt & svårt.
Daniel var också nervös! Han frågade sin mamma om hon kunde lova att inte ta livet av mig om det inte blev bra ;P  Haha! Men hon blev nöjd iallafall så det är ju bra :)

Har tagit en hel del bilder men orkar verkligen inte lägga upp en massa nu. 
Imorgon ska Daniels lillebror Alexander spela fotbollscup och jag ska hinna färga håret innan så jag ska upp riktigt tidigt, kl 7! ;( Uschdå..
Daniel vägrar gå upp så tidigt med mig men det ska vi nog bli två om! ;)

Iallafall, Julafton va underbar :) Fick en massa underbara saker som jag önskade mig,
måste säga att hårgrejerna (ett pack med 8 olika hårgrejer såsom locktång, platt-tång etc.) och ett kit för ögonbryn/ögonfransar med färgning osv var det bästa! :)
Julaftons höjdpunkt var att se hur glad Sandra blev när hon öppnade presenten från mig och Daniel. Gud så glad hon blev och det gjorde oss så glada också!

Jag saknade dock min familj hur mycket som helst och jag tänker på er varje dag. <3
Hur ska jag någonsin kunna klara att fira jul utan er igen?! Det kändes faktiskt hemskt, jag är så van vid att träffa er på julafton, det påminner så mycket om den första julen efter att pappa gått bort och man bara satt där och kunde inte fatta att han inte skulle finnas där när man förväntade sig det. Jobbiga tankar :(
Det känns som att jag varit borta så mycket det här året, Estland, Skåne hela sommaren, sen Italien och nu Skåne igen. 
Hmm.. är det en gnutta hemlängtan det här? Kanske det.

Angelina (min söta lillasyster) ringde och klagade idag på att jag inte uppdaterat bloggen och att hon som besatt besökt bloggen varje dag för att se ifall jag skrivit något. Så nu får jag säga till henne att jag uppdaterat och så vet jag att hon kommer läsa detta snart. 
Då kan du hälsa till Magnus, mamma & stora syster att jag saknar & älskar er alla och att vi ses snart igen! <3 :) Ni är världens bästa och jag är så tacksam över att ni finns!
Tack för alla julklappar också, underbarast! <3

Nu får jag säga godnatt till er alla för nu ska jag & Daniel krypa till sängs och sätta på filmen Crank som vi försökt titta på de senaste 2 nätterna men somnat till.

Lots of love!





Kommentarer
Postat av: Angi

JAG SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG MED!<3333

2009-12-29 @ 17:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!