Ny design + besöksrekord!


Hej :)
Nu har jag bytt design (helt själv t.o.m!)
behövde dock hjälp när det gällde en sak och frågade då Tescho om hjälp
eftersom det är hon som gjorde min ursprungsdesign. Tack för hjälpen!
Lite struligt var det och det tog ett tag, men JAG LYCKADES! :D
Vad tycker ni om den nya designen? :)

Btw, hade besöksrekord idag också! 
Dessutom en massa återkommande besökare,
vilka är ni? Skriv gärna en kommentar så man får veta lite om er!
Jag tycker ni är dåliga på att kommentera, så det är svårt att veta vad mer ni
vill läsa om :( KOMMENTERA! KOMMENTERA!
Det enda jag vet är att mitt inlägg om Kissie blev jädrigt populärt men jag vill absolut inte
bli en skvallerbloggare eller sjunka till hennes nivå och provocera för att få fler läsare.

Eftersom jag fortfarande är sjuk så blir det en lugn mysig hemmakväll ikväll,
kanske kika på en bra film eller dylikt :)
Snälla mor köpte näspray och halstabletter idag, det får man tacka för,
om det inte är hennes plikt egentligen att ta hand om sin sjuka dotter? ;)

Pusspuss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!