Fredaag! ;D

Äntligen fredag! :D
Har längtat hela veckan!

Idag har jag inte gjort särskilt mkt,
gick upp kl 6 imorse!
- k o r s  i  t a k e t
Min lillasyster var iaf extremt chockad ;)
Hade nationellt prov i Engelska kl 8 så jag kände att
jag var tvungen att gå upp lite tidigare så jag hann vakna till.
Provet gick iaf bra :)
Har ju aldrig haft några direkt problem med engelska, så det va lungt.
Slutade kl 11 fast stannade kvar i skolan för att käka Tiki Masala,
gott gott :)
Känner mig lite hängig och seg idag också faktiskt,
var ju dock hemma från skolan igår för att vila upp mig (speciellt inför provet)
så jag är iaf piggare än jag var innan,
men fortfarande känner jag mig inte helt kry,
har extremt ont i magen för tillfället så det blir väl att krypa ner i sängen snart.
Daniel slutade btw röka idag, eller igår rättare sagt.
Han tog sin sista cigg igår kl 9 på kvällen 
( f ö r h o p p n i n g s v i s  s i n  s i s t a )
Så idag har han varit extremt gnällig och rastlös,
inte alls rolig att umgås med!
Han har skrikit som en galning åt minsta lilla grej som gått fel
(fast jag älskar honom lika mycket ändå)
Men, vad ska jag göra åt det?
Han försöker ju iaf med en bra sak så jag får väl stå ut ett tag då,
antar jag.
Det jag är mest orolig för är han & min lillasyster i samma hus under
tiden han försöker sluta med rökningen och har det här humöret
Daniels humör + Lillasysters humör = Trouble, BIG trouble!
Så idag har han tjatat på mig hela dagen att jag också ska sluta,
för att han behöver "stöd"
men jag slutar när jag slutar,
känner mig inte så pepp på det nu
trots att pengarna är slut & inte kommer in förens nästa fredag
så jag får leka tattare och snåla på mammas cigg istället.
Känns dumt :/
Anyway, ska fortsätta spela lite till på Facebook
(vad ska jag säga? är man mafia wars nörd så är man!)
Sen ska jag lägga mig i sängen och förhoppningsvis mysa med min älskling,
om han kan slita sig från sitt spel!

Ciao!

/Dezzaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!