Home sweet home!

Äntligen hemma från Italien!
Resan har dock varit underbar,
människorna (de flesta iaf) var helt underbara och supergenerösa.
Dock blev jag lite bortskämd, man fick ju inte ta undan sin egen disk eller
städa själv eller liknande.
Men det var skönt att bli bortskämd ett tag! ;)
Det får man ju inte vänja sig vid, det är ju skillnad när man kommer tillbaka hem!
Vi gjorde mycket roligt, besökte olika platser, t.ex Milano, Como & Bergamo
Milano var riktigt vackert, en bra stad för shopping & fina saker att fota.
Saknade såklart min familj och min älskling,
så en vecka räckte för mig.
Nu är det dags att komma in i sina egna rutiner igen och börja plugga igen.
Idag var jag extremt trött och det var guld värt att få sova i sin egen säng inatt,
jag ville aldrig gå upp igen!
V a r  j u  d o c k  t v u n g e n  t i l l s l u t

Shoppade massa vackra saker - ny handväska, plånbok, smycken, kläder m.m
så något gott fick jag iallafall med mig hem :)

Idag blev det bara till att slappa och återhämta sig,
veckan i Italien har varit energikrävande, sena kvällar och tidiga morgnar.
Det va stora skillnader i kulturen och det tog ett tag att vänja sig,
när man väl gjort det var det inte så svårt, fast man gjorde ju alltid bort sig lite då och då.
Men mer kan dom väl inte vänta sig?

Resten av kvällen är tillägnad Daniel,
vi måste få lite tid till mys :)

Ciao!
Buonanotte!

/Dezzaan

Bild tagen på flyget på väg till Italien

Vacker bild tagen från flyget på väg till Italien



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!