Italien imorgon! :)

Min lillasyster tvingar mig att skriva i bloggen,
av okänd anledning.
Så jag får väl ta och göra ett nytt inlägg.
Imorgon bär det av till Italien i en vecka.
Lite nervöst är det och stressigt över vad man ska ha med sig,
det är tydligen väldigt kallt där så det blir då inte några snygga sommarkläder iaf.
Tjejen jag ska bo hos är iaf supertrevlig så jag tror att jag kommer trivas.
Det värsta är väl att vara borta från familjen och älsklingen "/
Kommer sakna er!
När jag väl är där kommer det inte bli något bloggande,
det blir alldeles för jobbigt att inte skriva med å, ä och ö
och jag tror att det blir jobbigt för er att läsa också.
Så jag hör av mig via msn och kanske ett mail då och då.
So dont forget to check your emails! :)

Anyway,
besökte pappas grav igår.
Det är alltid så underbart vid gravarna på Halloween,
överallt är det tända små ljus och blommor,
vackert.
"I can understand why God would want you close to him, daddy,
'cuz you truly were an angel on earth"
Miss u, and love u with all my heart!

Over n out

XOXO
/Dezzaaan

Kommentarer
Postat av: Angelina

Kmr sakna dig med <333

Får fortsätta med vårat RP kanske?

Väldigt länge sedan man skrev på det... Ja så...

forsätt lilla lata syster :D <333



LOVE U <3333333

2009-11-01 @ 14:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!