Skön dag :)

God kväll :)
Idag vaknade jag runt kl 2, eller halv 3 kanske..?
Somnade runt kl 5 imorse,
tittade på nån film inatt, typ Drama-komedi tror jag att det var.
Daniel blev totalt kär i mormorn i filmen för att hon va så jävla härlig! 
Måste absolut leta upp namnet på den filmen så jag kan posta en bild lr något här! :)

Daniel som vanligt springer upp ur sängen när han vaknar, men jag vill ju alltid ligga kvar
och dra mig ett tag ;P
så han skulle väcka mig igen efter en halvtimme, men så sätter han på damsugaren och börjar
städa direkt!
TACK!
Lätt att sova då? skulle inte tro det..
Men absolut tacksam över att jag slapp göra det! Hehe..
Idag har jag haft ett riktigt sug på cupcakes..
eller bakelser överlag för den delen!
Titta bara:

CUPCAKES!
Hur gott skulle inte det vara?
*vattnas i munnen*

Daniel vägrar baka några åt mig! 
Inte ens hundvalpsögonen fungerar :(
Det ska han få lita för lääänge!

Nu blev jag hungrig så jag ska ta mig något smått att äta
& sen lägga mig eftersom Daniel tjatar.
Godnatt!
:)


/Dezzaaan



Kommentarer
Postat av: Iza

Haha nu får Daniel ta och göra dom dära goda sakerna, så du kan bjuda mig på en :D / Kusin Iza.

2009-11-19 @ 19:33:38
URL: http://justmealajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!