Slutat röka! :)

Hejhej :)
Skrev ju för dryga en vecka sedan att Daniel slutat röka
och han har nu varit rökfri i en vecka
Grattis älskling!
I onsdags kväll satte jag också på mig ett nikotinplåster
och bestämde mig för att försöka sluta jag också,
det är ju trots allt lättare om man är två :)
Hoppas verkligen att vi lyckas!

Jag ber om ursäkt för att det var så länge sedan jag skrev,
har inte riktigt haft tid.
hur som helst,
den senaste tiden har varit lite upp&ner,
har haft en massa mardrömmar och ångest vissa dagar,
funderar på om det är pga det trista vädret ute?
"Solterapi" - säger Daniel varje gång jag pratar
om hur trist det ser ut ute.
Haha! ;)

Anyway, snart är det jul
inte långt kvar.
Jag & Daniel åker ner till skåne, Ängelholm
till hans familj under jul och nyår,
eftersom vi firade här förra året känner vi att vi ska åka
ner till hans familj denna gång.
Det ska bli kul att träffa hans familj igen :)
Speciell Sandra!
(hans lillasyster på 6år)
Det må vara den sötaste flickan jag sett,
helt bedårande!
Grejen är ju dock då att jag är praktiskt taget helt PANK!
Hur fan ska jag ha råd med julklappar?
Det är ju fortfarande lillasyster, storasyster, mamma & Daniel kvar.
Det går aldrig ihop!
Det är också en anledning till att jag blev tvungen att sluta röka,
om jag skulle behövt köpa en limpa cigg när jag får pengar denna månad
hade jag inte haft ett öre kvar till julklappar,
så det är också anledningen till att jag inte kan börja röka igen.
*suck*
Livet är rätt hårt ibland
och att sluta röka nu känns inte som världens bästa tillfälle,
sur&aggressiv och snart jul?
No good combination..
XOXO
/Dezzaan




Kommentarer
Postat av: chantelle

Tänkte bara säga att du inte får

missa våran julkalender där man kan vinna olika priser varje dag!

Lottar även ut proffsiga designer! Så ta en snabb titt in i bloggen varje dag för att ha chansen att vinna!

Kramar tjejerna ifrån shoesbagsNboys

2009-12-01 @ 18:51:36
URL: http://shoesbagsnboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!