Skola & min älskade på sjukhus


Sitter i biblioteket på skolan för tillfället, men en Elin som är bakiis!
("det var ju trots allt lill-lördag igår..") - Hennes förklaring ;p
Vi håller på att göra nån sorts powerpoint grej till Italien-resan då vi ska lära italienarna lite om det sköna Sverige (NOT!)
Elin kom på iden med högtider,
så nu har vi skaffat fram all info om påskharen, supande ungdomar på midsommar m.m ;)
Lektionen slutar inte förens om en timme, dvs 11.40, och vi dör av svält snart.
Det blir väl att gå till cafeterian för en kaffe och fika antagligen. :)

XOXO
You know you love me

/Dezzaan


UPDATE:

Sorry för det korta inlägget tidigare, tror dock inte att detta kommer bli längre.
Kom precis hem från sjukhuset med min älskade <3
Han har legat där sedan kl 8 imorse, pga ett lever-test (leverbiopsi) där de va tvungna
att ta ut en del av levern för att se i vilket skick levern är i, rakt mellan revbenen gick dom in (usch).
Det lät inte särkilt mysigt när han berättat vad de gjort.
Hursomhelst gick allt bra, förutom att han nu inte får anstränga sig på några dagar eller andas häftigt.
Ingen kärlek till mig då! :( 
*tycker synd om mig själv*
Är lite rädd för detta då han aldrig klarar att sitta still ens för 2minuter,
och så fort något tungt ska lyftas eller dylikt så är han där direkt för att hjälpa till.
Vilket var det första han gjorde när vi kom hem - lyfte tungt!
Då var inte hans flickvän glad! *försöker se sur ut*
På sjukhuset blev jag plötsligt extremt trött och så där skrattig som man kan bli då man är övertrött.
så jag skämtade lite o så, men det var inte uppskattat eftersom han fick så ont när han skrattade,
men jag fortsatte (elak som jag är) eftersom det var skönt att se han le lite :)
För tillfället är han med Magnus och planerar inför festen på lördag och han lovade att bara vara med som sällskap,
dvs inte bära någonting ö v e r h u v u d t a g e t !
Lyckas han?
Who knows? But I will find out! MOHAHAHAH!

Enough.
Time for some Cappuccino!

XOXO
/Dezzaan




Kommentarer
Postat av: Penny

Hej Hej



Min dator dog för ett tag sedan och av någon anledning har en del av mina inlägg försvunnit också, bland annat bloggdesigntävlinge.



Jag såg att du anmält dig dit då kommentarerna fanns kvar. Krånligt värre :/



Men jag får se om jag lägger upp tävlingen snart igen så du vet vad som hände



Ha det gott¨¨



Penny

2009-10-08 @ 11:03:11
URL: http://pinuppa.webblogg.se/
Postat av: Therese [ Tescho ]

Svar: Det verkar som om det har ändrat sig nu. Tryck F5 om du inte ser resultat på en gång. Ibland kan det vara segare än andra gånger :)

2009-10-08 @ 21:20:13
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!