Totally bored..

Nu var det en vecka sen jag skrev,
f a n  f a n  f a n . . .
Jag som lovade mig själv att skriva varje dag, eller åtminstone varannan.
Jag har inte riktigt haft nån lust att skriva, lr vetat vad jag ska skriva.
Typiskt mig.

Hade möte på BUP i fredags.
Det mötet som jag fruktat så länge.
Det var ganska hemskt, men jag klarade det iaf över förväntan och
lyckades t.o.m ränna runt på stan med Daniel efteråt utan att bryta ihop.
Och gullig som han är så gör han ju givetvis allt för att få mig på bättre humör,
( e l l e r  r ä t t a r e  s a g t  k ö p e r  m i g  g l a d )
Lips (spelet till Xbox 360) + nya naglar = 800kr + en flickvän på bättre tankar. 
Shit, nu låter jag som en golddigger ( I'M NOT! )
Hursomhelst, jag kom på bättre tankar & mådde helt ok resten av dagen..
trodde jag iaf, men jag tryckte bara undan känslorna & minnena,
för jag drömde om allt & det var det första jag tänkte på när jag vaknade.
Pallar inte skriva mer om det nu,
no more horrible memories 'n' no more thoughts about it - Please?


Idag har jag inte gjort något speciellt.
Skulle egentligen dra till Strömstaren med Michelle men det blev inte av,
vi båda var för sega & kunde inte tänka på annat än kaffe! ;D
Vi sa att vi ska göra ett nytt försök imorgon, får la se hur det går.
Idag kom också några för att titta på sängen vi ska sälja,
fick värsta chocken - öppnar dörren & där står de fetaste, groteskaste människorna jag mött!
typ lätt 160kg asso, minst! 
och inte nog med det så står sängen i förrådet, så vi öppna det & sa att de kunde gå in och titta,
men tjejen (den fetaste) var alldeles för bred för att komma in typ, så hennes man,
som btw såg ut som en tjej ( v i l k e t  j a g  t r o d d e  a t t "h a n"  v a r  f ö r s t ), fick gå in ist.
Så nu bestämde vi att dom kmr o hämtar & betalar den imorgon. 
Extra caaash i fickan sitter aldrig fel =)

Naa maan, Roast på Berns nu.

XOXO
/Dezzaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!