Trött & sliten


Godmorgon alla söta bloggläsare.
Här sitter jag, trött och sliten med en cappuccino i handen.
Det blev inget bloggande igår eftersom festen slutade sent och jag var alldeles för trött för att sätta mig vid datorn.
Festen blev hur lyckad som helst, alla hade skitkul, inklusive jag och Daniel.
Trots att vi var bartenders hela kvällen hade vi riktigt roligt, när det var dags för dans dansade vi bakom baren istället :)
(ända tills vi blev avbrutna) 
Hursomhelst så var det riktigt roligt och jag hoppas att vi gör om det snart!

XOXO
/Dezzaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!