Ny blogg! ;)

Kände mig inte så kry när jag vaknade i morse och kände mig inte heller särkilt utvilad., men skulle till tandläkaren runt kl 11 så jag bestämde mig för att iaf åka på första lektionen sen dit. Inatt var dessutom första gången på länge som jag drömt en mardröm igen om det som hänt.. hela drömmen var sjuk och när jag vaknade fattade jag ingenting. Så fort jag blundade var jag tillbaka där igen, och trots att jag bara ville resa på mig och komma vakna till så jag slapp tänka på det, kunde jag inget annat än att ligga kvar då jag kände mig svag i kroppen :S

Första lektionen idag var Privatekonomi & Vardagsjuridik, ganska kul faktiskt. Vi skulle arbeta i grupper om sambolagen och äktenskapsbalken (som är mindre kul..). Hela den där grejen med ekonomi är intressant (något som jag verkligen bör lära mig eftersom min ekonomi är katastrofal), men vardagsjuridiken känns inte lika viktig just nu.
Började känna mig ännu mer illamående efter dryga halva lektionen så det blev att ringa till min kära mor och be henne avboka tandläkartiden åt mig, vilket var ganska svårt då hon vägrade att svara på mina sms under hela morgonen. Slutade iaf med att jag efter lektionen fick åka hela vägen till vivalla och vänta på henne där i ca 45min eftersom jag inte hade någon nyckel hem (som jag aldrig någonsin brukar ta med mig eftersom nån alltid är hemma..)! Det gav mig iallafall lite tid att leka tjockiis och handla godis ;)
Väl hemma kikade jag runt i några bloggar som jag läser lite då och då och bestämde mig för att börja med mitt eget bloggande igen, får väl se hur länge det håller sig denna gången.

Väntar på att älskade ska komma hem så jag kan få mysa lite <3
Ä l s k a r  d i g  f ö r e v i g t <3

/urs truely, Denise


Kommentarer
Postat av: Penny

Hej Hej



Den tävlingen är redan avslutad =)



Men dem kommer då och då mellan varven ;)

2009-10-06 @ 16:10:06
URL: http://pinuppa.webblogg.se/
Postat av: Angelina

Heej! :) Tack för kommentaren på BDB :)

Älskar dig också även om jag är dum och det jag säger när jag är arg och så menar jag verkligen inte <3

Du betyder oehört mkt och skulle aldrig klara mig utan dig <33

PUSS OCH KRAM!

// Lillesysteryster<333333

2009-10-06 @ 20:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!