21 April


Slutade skolan idag runt klockan tolv,
men kom på att jag fortfarande inte har hittat min hemma-nyckel
så jag fick gå till lillasysters skola och hämta hennes istället.
Hon skulle ändå sluta då så hon följde med upp på stan och bjöd mig på 
lite mat :)
Kom hem och så fort jag kommit innanför dörren ringer
Daniel och tjatar på att jag skulle möta honom på stan.
Kände inte alls för att vänta om till bussen igen i regnet och gå på stan
så han blev lite gnällig innan vi la på.
Fick som alltid ett gulligt sms där det stod förlåt osv <3

Just nu är han på stan med mamma och letar kläder,
fast han är mer sugen på att köpa onödiga saker
typ ett Ps3 [ fast att han redan har ett Xbox360 ]
så jag sa att en handkonsol såsom PSP eller ett DS skulle vara bättre isånnafall
så har han något att göra när vi åker buss/tåg/bil en längre sträcka. 
Får väl se vad han kommer hem med, 
jag vet ju iallafall att så länge mamma är med så köper han inte
någonting som är onödigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!